افزایش آمار وبلاگ

برتری نرم افزار افزایش آمار در اختیار ماست

افزایش آمار وبلاگ

برتری نرم افزار افزایش آمار در اختیار ماست

با لا بردن آمار

توجه، توجه



سلام، من و دوستم یه نرم افزار ساختیم که میتونه تو1دقیقه بیشتر


از 200بار وبلاگ، وبسایت یا حتی سایتو بازدید کنه کاملا رایگان 


و نیاز به کدم نداره  ، تو گوگلم آمارتونو بالا می بره فقط باید 


آدرس وب تونو به ایمیلم  بفرستین بعد وبسایت منو تو وبلاگتون یا 


وبسابت تون لینک کنید «به عنوان بارون عکس ، جامع ترین و 


برترین سایت عکس»بعد من آمار وبلاگتونو بالا می برم  و اگر 


نبردم منو از لینک وبلاگ یا سایتتون بر دارید. راستی بیشتر از


5000 بار باید پول بدین هر 2000 بار5000 ریال اونم تو ایمیل درج کنید.


ایمیل:mosadegh127@yaho.com

 

وبسایت بارون عکس یا همون وبسایت من که باید این لینک رو


لینک کنید:www.baronaks.blogsky.com


آمار این وبلاگ هم با این نرم افزار بالا رفته



نظر یادتون نره

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام ،به همه گی بچه ها همش راسته منم این کارو انجام دادم و حالا یه وبلا گ با آمار بالا دارم از من میشنوین این کارو بکنید خیلی خوبه

bahare چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

salam mohamad rast mige hamash rasteh manam ien karo kardam javab dad rasty nemishe ien narm afzaro bra dan bzarid?

نه نمی شه بهار خانوم می ترسم نرم افزار مون همه جا پر شه این نرم افزارو فقط من و دوستم مجید داریم که خودمون ساختیمش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد